Producenci
FAQ (najczęściej zadawane pytania)
  • Potrzebuję rady w sprawie zakupów. Czy mogę liczyć na poradę?

Bardzo chętnie doradzamy naszym klientom.

Kupując gitarę, struny, stroik, czy pokrowiec nie trzeba być specjalistą, zwłaszcza jeśli jest to pierwszy instrument dla dziecka. Łatwo popełnić błąd i warto zasięgnąć rady kogoś doświadczonego, by tego uniknąć. Sami gramy, nauczamy i od wielu lat współpracujemy z wieloma nauczycielami, więc doskonale wiemy, na co zwracać uwagę. Bardzo zależy nam, by nasi klienci byli zadowoleni z zakupów dokonanych w naszym sklepie, dlatego jeśli potrzebujesz porady możesz zadzwonić do nas na nr 61 624 20 80 lub przyjść osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-15.00. Chętnie odpisujemy również na maile kierowane na sklep@gitaraibas.pl.
Jeśli chcesz wcześniej zorientować się w tym, co jest ważne podczas doboru gitary polecamy wpisy z naszego bloga o istocie jakości gitary dla dziecka, w czym może przeszkadzać źle dobrana gitara oraz na co zwrócić uwagę przed zakupem gitary.

  • Czy wymieniacie struny do gitary? Jeśli tak, ile to kosztuje?

Tak, jeśli przyniesiesz ją do naszego sklepu. Kosztuje to 20zł.

Wymiana strun, zwłaszcza w gitarze klasycznej nie jest prosta, a w każdym razie jest czasochłonna. Oczywiście można to zrobić samemu, ale jeśli wolisz oddać ją nam, to zrobimy to za Ciebie. Jeśli będziemy mieli czas, Twoja gitara będzie do odbioru za ok 15min. Czasami jednak niestety mamy tyle na głowie, że może nam to zająć do dwóch dni. Wtedy poinformujemy Cię o tym, że możesz już ją odebrać telefonicznie. Za usługę pobieramy opłatę 20zł płatną przy odbiorze. Przy okazji doradzimy, które struny, które oczywiście możesz u nas również kupić, będą dla Ciebie najlepsze. Jeśli jednak wolisz sam zająć się wymianą możesz obejrzeć ten film o wymianie strun w gitarze klasycznej, który nagraliśmy w 2009 roku. Może Ci się również przydać korbka do wymiany strun.

  • Czy jest możliwość wystawienia faktury pro forma?

Tak, jest taka możliwość.

Jeśli składasz u nas zamówienie z ramienia placówki, która do dokonania przelewu potrzebuje uprzednio wystawionej faktury pro forma, to jak najbardziej możemy to dla Ciebie zrobić. Wystarczy w uwagach do zamówienia napisać, że jest taka potrzeba. Wystawimy wtedy FPF na dane do faktury i wyślemy na adres e-mail podany w zamówieniu. Jeśli mają to być inne dane, lub inny mail możesz to również uwzględnić w uwagach.

  • Jeśli potrzebuję fakturę z innymi danymi nabywcy i odbiorcy, gdzie mam zamieścić te dane?

Dane odbiorcy należy wpisać w danych adresowych, dane nabywcy w uwagach.

W 2017 roku weszły przepisy, według których na fakturze sprzedaży na rzecz Jednostki Samorządu Terytorialnego osobno powinny widnieć dane nabywcy oraz odbiorcy. Oznacza to, że gdy szkoły, przedszkola, urzędy, ośrodki miejskie czy gminne dokonują zakupu towarów lub usług ich dane powinny widnieć jako odbiorca, natomiast w miejscu nabywcy powinny znajdować się dane np. gminy. Jeśli składasz zamówienie właśnie z takiej Jednostki wpisz dane swojej instytucji w danych adresowych, a dane jednostki nadrzędnej (przede wszystkim NIP) w uwagach z zaznaczeniem, że są to dane nabywcy. Wtedy wystawiana przez nas faktura będzie miała inne dane odbiorcy i nabywcy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl