Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Jeżeli chcesz skorzystać z prawa do zwrotu towaru bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy), możesz to zrobić do 14 dni od otrzymania przesyłki. Konieczne jest, aby towary, z których rezygnujesz były nowe, w stanie nienaruszonym czyli nie używane.
Prosimy wypełnij >>> formularz odstąpienia od umowy (formularz zwrotu) i prześlij go do nas na adres mailowy sklep@gitaraibas.pl. Możesz też przekazać nam go w wersji papierowej na adres naszego sklepu.
Zwracane produkty należy odesłać niezwłocznie, a przynajmniej w ciągu 14 dni od poinformowania nas o decyzji odstąpienia od umowy.
Do przesyłki zwrotnej włóż paragon lub fakturę i napisz nam numer zamówienia. Jeżeli zakupiłeś więcej niż jedną pozycję i nie zwracasz nam całego zamówienia, nie musisz zwracać paragonu, ale pomocne będzie jeśli wraz z formularzem odstąpienia prześlesz do nas na adres sklep@gitaraibas.pl zdjęcie lub skan dowodu zakupu (paragon / faktura).
Adres do zwrotów: Arwena / Sklep GitaraiBas.pl os. Zwycięstwa 2/88 61-643 Poznań
Reklamacje
Reklamacje przesyłek uszkodzonych w transporcie są rozpatrywane na podstawie protokołu szkody spisanego z kurierem DPD lub Poczty Polskiej. W przypadku Paczkomatów InPost reklamację należy zgłosić przy odbieraniu przesyłki w Paczkomacie lub w ciągu 7 dni w Oddziale Inpost. Zdecydowanie ułatwia to procedurę reklamacyjną. Poniżej podajemy wzory protokołów:
W sprawach reklamacji prosimy pisać na adres sklep@gitaraibas.pl podając numer zamówienia oraz czego dotyczy reklamacja. Można również zadzwonić na nr 61 624 20 80